ד"ר שלמה דוידוביץ': נוירוכירורג מומחה לניתוחי פריצת דיסק בשיטה האנדוסקופית

ברוכים הבאים לאתר הבית של ד”ר שלמה דוידוביץ, נוירוכירורג

ד”ר דוידוביץ הינו מומחה בנוירוכירורגיה לבעיות פריצת דיסק בגב או בצוואר והיצרות בתעלת השדרה (spinal stenosos) בתופעת בלט דיסק בשיטה האנדוסקופית. עוד בתקופת התמחותו ביצע ניתוחי ראש אנדוסקופים, בהמשך יצא לפיטסבורג בארה"ב, שם למד את השיטה וצבר ניסיון רב במשך 3 שנים עם יותר מ- 1000 ניתוחים אנדוסקופים של כל עמוד השידרה והראש. משנת 2008 ניתח אלפי מטופלים בישראל! 

ד"ר דוידוביץ' נוירוכירורג מומלץ ע"י אלפי מטופלים ועמיתים, הינו מומחה לפריצת דיסק ומנתח בכיר במרכז רפואי רבין, ביה"ח אסותא רמת החייל ובביה"ח הרצליה מדיקל סנטר. מוביל את הניתוחים האנדוסקופים של עמוד השדרה והראש במחלקה ומדריך ראשי בקורסים בינלאומיים לניתוחים אנדוסקופים של ההיפופיזה ובסיס הגולגולת בפיטסבורג, ארה"ב.
קראו עוד >

יתרונות הניתוח האנדוסקופי

  • לניתוחים אנדוסקופים אחוזי הצלחה גבוהים
  • סיכון נמוך לסיבוכים ניתוחיים לאחר הניתוח
  • החלמה מהירה יחסית לכל תצורת ניתוח אחרת
  • מטפל במגוון רחב של בעיות עמוד השדרה
  • מתאים למגוון רחב של האוכלוסיה, מבוגרים וצעירים
  • ניסיון של שנים רבות על אלפי מטופלים
  • מונע במקרים רבים צורך בניתוח, קיבוע ושתלים
  • כיסוי מלא דרך כל חברות הביטוח לרבות חברת הפניקס 

עדויות מצולמות להצלחות

אריק מלקי לאחר ניתוח פריצת דיסק

אריק מלקי לאחר ניתוח פריצת דיסק
לאחר שנותח בהצלחה יצא אריק מלקי לטראק מושלג בקנדה עם בנו, כל זאת ללא בעיה או כאב
קרא עוד

חיים גוזלי: אלוף ג'יאו ג'יטסו

חיים גוזלי: אלוף ג'יאו ג'יטסו
כחודשיים לאחר ניתוח גב אנדוסקופי התחרה באליפות העולם
קרא עוד

אריאלה טאצ'ר

אריאלה טאצ'ר
עברה ניתוח אנדוסקופי לעמוד השדרה הצווארי והשתתפה בטיול "מלכת המדבר"
קרא עוד

מטופלים כותבים (רשימה חלקית)

"הרב פירר הפנה אותי לד"ר דוידוביץ" (אריאלה תאצ'ר)

"ברצוני לנצל את הבמה המיוחדת של תוכניתך על מנת ליידע את הקהל הסובלים מבעיות עמוד שדרה כגון:פריצות דיסק וכו' שיש פתרון מזור לסבל הרב."לחצו לצפייה במכתב המלא

"ולפתע ככה פתאום התגלה לי נס!!"(מיכאל זילבר)

"ולפתע ככה פתאום התגלה לי נס!! קסם אמיתי ,כה קרוב לביתי." לצפייה במכתב

לצפייה בכל מכתבי התודה

ניתוח אנדוסקופי לעמוד השדרה הצווארי

ניתוח אנדוסקופי לעמוד השדרה הצווארי
הניתוח האנדוסקופי לעמוד השדרה הצווארי בגישה קדמית מאפשר טיפול בכאבים בצוואר (לחץ על שורש או חוט שדרה) ללא צורך בקיבוע (ברוב המקרים). הניתוח מטפל בשני מצבים...
קרא עוד

ניתוח עמוד שדרה מותני

ניתוח עמוד שדרה מותני
בעיות בעמוד השדרה התחתון נפוצות בהרבה בהשוואה לשאר עמוד השדרה. בדרך כלל הצעירים סובלים יותר מפריצות דיסק והמבוגרים סובלים יותר מהיצרות התעלה.
קרא עוד

ניתוח אנדוסקופי לעמוד השדרה הטוראקאלי

ניתוח אנדוסקופי לעמוד השדרה הטוראקאלי
הניתוח האנדוסקופי לעמוד השדרה הטוראקאלי מתבצע בגישה אחורית דרך חתך של כ - 1 ס"מ. הליך זה מטפל בהיצרות תעלת עמוד השדרה, פריצת דיסק או שילוב של שניהם..
קרא עוד

ניתוח פריצת דיסק בשיטה האנדוסקופית

פריצת דיסק היא תופעה אשר מתרחשת כשנקרע אחד מקרומי הדיסקים שבעמוד השדרה, והנוזל הג'לטיני שבתוכו "פורץ" ודולף החוצה. פריצת דיסק עשויה לגרום לכאבי גב ולכאבים באזורים נוספים בגוף, ובמידה ונפגע העצב הסכיאטי (עצב השת, העובר מאזור האגן האחורי דרך העכוז אל כפות הרגליים) עלול הלחץ לגרום למגוון תסמינים, בהם כאב עמום ומתמשך, עקצוצים באחת או בשתי הרגלים או חוסר תחושה.

התסמינים הללו מתחילים בדרך כלל בגב התחתון ומתפשטים כלפי מטה אל הישבן והרגליים. במקרים בהם לוחץ הדיסק הפרוץ על עצבים אחרים נוספים הממוקמים לאורך חוט השדרה, אזי יתכנו תסמינים נוספים כמו בריחת שתן בעקבות אובדן שליטה על הסוגרים, עוויתות או שיתוק שרירים.

במרבית מהמקרים מתכווץ מאליו הדיסק הפגוע במרוצת הזמן, והכאב חולף כשנפסק הלחץ שהופעל על העצבים. עם זאת, ב- 10% מהמקרים נזקקים המטופלים לניתוח פריצת דיסק.

סוגי ניתוחים הקיימים כיום לתיקון פריצת הדיסק

ניתוח פריצת דיסק נדרש במקרים של לחץ חמור על העצבים וללא שיפור בתסמינים, זאת לאחר שניתנו כל הטיפולים השמרניים האחרים, וכן במצבים שבהם מתפתחים תסמינים חמורים כמו פגיעה בתפקוד שלפוחית השתן, חולשת שרירים מתקדמת ואו קושי בעמידה והליכה.

ד"ר שלמה דוידוביץ', מנתח בכיר במחלקה הנוירוכירורגית שבבית החולים בילינסון, מציין ששנם כיום מספר סוגי ניתוחים לתיקון פריצת הדיסק, בהם השיטה הפתוחה הקלסית, הניתוח האנדוסקופי הרגיל וניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני.

ד"ר שלמה דוידוביץ' מסביר שהניתוח בשיטה הפתוחה מיושם דרך חתך עורי, שבו מופרדים השרירים הסמוכים אל החוליה מהעצם, תוך הסרת חלק מהקשת אחורית של החוליה על מנת לאפשר גישה אל העצב והדיסק הפרוץ.

החלמה מהירה יותר ושיעורי הצלחה גבוהים במיוחד

ד"ר שלמה דוידוביץ' מוסיף כי ניתוח פריצת דיסק בשיטה האנדוסקופית הרגילה קיים בתחום כבר למעלה מ-20 שנה, אך מדובר בשיטה מאוד מוגבלת, היות והמכשור אינו מותאם לכל המקרים. בשיטה האנדוסקופית הרגילה מוחדר דרך החתך שקוטרו 18 מ"מ, בעוד שהמכשיר האופטי נמצא מחוץ לגוף, עובדה שמצמצמת משמעותית את זווית הראיה ואיכות התמונה שמתקבלת על הצג במהלך הניתוח.

היתרון בניתוח האנדוסקופי הזעיר פולשני נעוץ בכך שהצינורית המוחדרת לתוך הגוף כוללת כבר עדשה וסיבים אופטיים, המאפשרים למנתח להגדיל עד פי 100 הן את התמונה על הצג והן את זווית הראיה, ולהוביל לדיוק מקסימלי. ניתוח פריצת דיסק בשיטה זו מותאם ליישום במגוון בעיות בעמוד שדרה, עם שיעורי הצלחה גבוהים במיוחד, הפחתה משמעותית בסיכון לסיבוכים ניתוחיים והחלמה מהירה יותר בהשוואה לכל יתר השיטות האחרות. הניתוח מותאם למקרים של פריצת דיסק צווארי, פריצת דיסק בעמוד השדרה הטורקאלי או בעמוד השדרה מותני, והוא חוסך לרוב את הצורך בחיתוך נרחב וקיבוע החוליות.

מורה לנוירואנדוסקופיה במכון Jho לנוירוכירורגיה בפנסילבניה

ד"ר דוידוביץ: היחיד בישראל שעבר התמחות של 3 שנים באנדוסקופיה

פריצת דרך בניתוחי פריצת דיסק

צרו קשר

ד"ר שלמה דוידוביץ'

 

ד"ר שלמה דוידוביץ', ביצע למעלה מ-8,000 ניתוחים אנדוסקופיים של עמוד השדרה, עם החלמה מהירה ואחוזי הצלחה גבוהים במיוחד.
 
יש להדגיש כי שיטת הטיפול הייחודית של ד"ר דוידוביץ אינה כוללת תפרים חיצוניים ומאפשרת שחרור הביתה תוך כמה שעות מביצוע הניתוח.
 
ישנה השתתפות בייעוצים ובכיסוי לניתוחים בארץ או בחו"ל מכל חברות הביטוח. ד"ר דוידוביץ הינו רופא הסדר של פניקס, מנורה, איילון וביטוח ישיר.
בנוסף, הד"ר מופיע ברשימת היועצים של קופות החולים כללית ומאוחדת, אשר מחזירות חלק מעלות הייעוץ.

 

לתיאום תור לייעוץ:
בימי א-ה שעות 08:00-16:00
בטלפון 09-7737709 או בנייד: 050-652-3407
כמו כן 24/7 בלינק הבא
 https://hmc.co.il/doctor/דר-דוידוביץ-שלמה/

השאר/י פרטים